Flower power och grävande

Min första sommarlovs dag vaknade jag tio och efter frukost samt melodikryss åkte vi in till sjukhuset och va där vid tolv. Vid akuten var det massa människor och de e trist att de ska va så många som har skadat sig eller är sjuka nu i början av sommarn :/

Men vi gick till husläkarn och jag har INTE öroninflammation!! :D *vågen*
Jag har dock något som kallas "förkylningsöron" vilket innebär en rodnad i öronen och att mina trumhinnor eller va de heter är pressade inåt och läkarn ba "de syns att du har ont" och man ja "jo tack" men är iaf lycklig att det inte var värre för detta kommer typ gå bort i samband med förkylningen som är påväg att försvinna för har varken feber eller huvudvärk nu, nu e de "bara" täppt/snorig och halsont + öronen då

Etfer de så köpte vi nässpray och åkte sen hem, har precis kommit in efter att ha grävt lite maskar också eftersom jag och mamma planerar att fiska lite i stan då vi ska skjutsa in sebbe som ska till danne.
Trevligt att fiska^^

Men iaf, kommer väl försöka få in nån info om hur de gick me fiskandet då jag kommer tillbaka.

Har också fått idé till vad jag ska rita ihop som framtida tatuering! Ett peace-tecken som är format av blommor och stjälkar och sen ska texten "peace, love and understanding" så runt :P detta ska också vara i regnbågs färg på blommor och text så de blir pride också.
Jag är ju lite hippie-aktig men fred är verkligen något att stå och kömpa för och sen har jag verkligen inget emot vilken sexuellläggning man har utan hyllar folk som vågar vara sig själva!
Men detta ska bli kul att börja rita på då jag kommer hem sen.

Som de märks har de blivit ovanligt mycket uppdateringar på raken och jag ska försöka vara lite aktiv nu i sommar då ingen skola är i vägen, dock så finns det en risk att jag kanske spenderar något dag med att inte göra ett piss fast då kanske jag kan kompensera me nå rolig video eller något.
Men som sagt ska försöka va aktiv nu i framtiden!

(eftersom mitt internet är lite weird kan jag inte lägga upp min "bye bye birdie"- bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0