Inköpt i London:

Okej nu kommer bilder på det jag köpte i London, hade sparat ihop pengar och jag fick 170 pund då jag växlade in! Vilket e liiite över 2000kr

Men nu kommer bilder:


3-i-1-halsband

Alice i underlandet armband ^^

Bok baserad på Tim Burtons filmversion



Sen det jag köpte på konserten:

T-shirt, framsida

T-shirt, baksida


Program

Första sidan i programmet :P

Ja men detta var det jag köpte i London för mina 170 pund, kommer senare lägga upp ett inlägg med några bilder jag tog i London, bland annat på hippie-bussen och wembley (dock ingen under GD, bara en överblick på arenan)


Kommentarer
Postat av: Lizelott

ooooooooooo, vilka grejer!! Me like shopping in London :D

2010-06-22 @ 09:22:52
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0