Notting Hill

Vaknade av solsken (Y) Men nu har solen försvunnit lite dock men jag har iaf kollat upp lite om London. Vi ska bo i Notting Hill och på en av gatorna har dom en daglig marknad så de e awsome!
Sen har jag kollat upp bussbiljetter från och till flygplatsen i London och efter att ha räknat ihop kostnaden för:
2st tur och retur flygbiljetter
2st bussbiljetter
3nätters vistelse på hotell för 2 personer (frukost ingår)
Totala summan för allt: 5505kr
Vilket jag tycker är bra pris (Y)

Men ska iaf kolla upp vilka ställen man ska besöka i London.
Vi vet iaf att Harrods har 50% rabatt på hemma-avdelningen så dit ska vi antingen 17 eller 18 för 18 är sista dagen på rean.

Men iaf, de va lite London update, jag kollade iaf upp lite på hotellbokning och liknande och det som irriterade mig var att den skulle också skrivas ut, samt bussbiljetterna som man köper över internet -.- Får se hur jag ska göra med detta då vi inte kan skriva ut hemma...

Eftersom jag inte kommer på något mer att skriva så slutar jag här, ha en trevlig dag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0