Picknick!!

Har haft en riktigt härlig dag i socitetsparken med Liselott!
Vi tog massa flumm bilder och hade det allmänt trevligt ^^
Kommer lägga upp bilder då jag fått dom av Liselott, sen kanske det kommer upp videor också då jag bland annat gjorde en fjortis-imitation (A)

Ända sen jag började umgås med Liselott har den där "jag-vill-INTE-va-me-på-bild"-känslan försvunnit mer och mer, kanske för att Liselott tar så bra bilder som gör att man ser bra ut även om man gör mupp-miner xD

Då vi packade ihop hittade jag inte moppe-nyckeln och fick panik och då gick vi till moppen och jag hade visst glömt den på sidan där man öppnar sätet xD så jäkla fail men ingen hade tagit den så det bevisar att norrtälje kan va en fredlig stad (Y)

Men de va lite creepy men allt flöt på bra annars och nu sitter jag och väntar på att middag ska bli klar, såg på klockan att jag måste gå och kolla in den i ungen så det inte blir bränt! Så

Kommentarer
Postat av: Lizelott

Kolla in dom här!!

http://www.converse.com/#/products/shoes/allshoes/614145F

2010-06-26 @ 17:11:01
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0