"All thats left is to climb on board Davy Jones crocodile machine"

Hittade en rolig video med bloopers från Pirates of the Carrabien Dead mans chest xD dålig kvalite men väldigt kul, skrattade högt några gånger vilket ja inte brukar göra då ja sitter själv på kvällen och kollar youtube..... men iaf, enjoy!
Btw, rubriken är en av dom bästa felsägningarna och kommer vid 1:13 ungefär xD

Har btw, köpt en bok med mytologier, stor e den och ja ser fram emot att få läsa den för om ni inte vet kan jag säga att jag är väldigt intresserad av mytologi :) sen köpte mamma tarotkort på skoj och vi prövade hemma och allting passade perfekt in på både mig, mamma och pappa! Tyckte det var intressant, jag tror faktiskt på sånt och de va kul att se att de funkade :)


Kommentarer
Postat av: Lizelott

Trevligt. Tarotkort brukar man köra en gång i veckan :)

Kramiz



bwt. Du är tilllagd på bloggkoll! :D

2010-03-14 @ 11:01:04
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Lizelott

hehe, Jätte rolig video som alltid!!

Kramiz

2010-03-14 @ 18:00:22
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Lizelott

sv: Hehe, den har jag sett. den är klockren!!

Kramiz

2010-03-14 @ 18:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0