Hela världen e så underbaaaaar

I helgen va de tjejmidda hos Liselott vilket var väldigt trevligt, ja kom tidigare (även fast ja missa den planerade bussen-.-) för att vi skulle kunna flumma av oss så inte Liselotts vänner blev allt för skrämda men va gör Liselott närmare kvällen?? Hon spelar upp inspelningar och sånt vi gjort i grupprummet då vi är som flummigast..... så dom fick va me om några av mina värsta flummigheter xD
Sen melodifestival, trevligt, hade inte direkt någon favorit tyckte inte att de va särskilt bra låtar. Skate-punkarna hade säkert varit myycket bättre om dom haft en engelsk text men de va iaf väldigt kul att se den lilla blonda killen hoppa omkring sådär roligt xP

Sen va de bara ja och Liselott kvar och då  böt ja om till mysigare kläder och Liselott poppade popcorn och så tog vi ett varsit glas av cola och sen, sen kollade vi på Hercules!! På vhs! Härligt! Mysigt kan jag säga :)
När hercules sen var slut zappade Liselott runt på tvn och stannade vid en film, ja tyckte den verkade trist så hon bytte men precis i sista minuten såg ja hugh jackman så ja ba "OHH! HUGH JACKMAN! Byt tillbaka!".... inte mitt stoltaste ögonblick men hon böt tillbaka och efter en stund fick ja se honom igen ;P
Sen kollade vi på Hannah Montana efter tolv nån gång, och de va dubbat även mitt på natten -.- ja..... verkligen intressant.

Sen igår va de stockholm och ja fick me mig två par skor och biobiljett till torsdag för lite mindre än 500 kr, de va bra. SKa lägga upp bild på skorna ja köpte, sen en bild på alla mina "converse" jag har nu :P
Såg också ett par skitsnygga äkta converse med en serietjej på typ :P grymt coola men 900 kr? Tror inte de....

Iaf, på torsdag ska jag och Liselott ha heldag i stockholm, shopping, middag och bio, ska bli riktigt nice :D

Idag ska ja åka in me familjen till stockholm och äta på mongoliska, ja av de som förslag för ja måste ändå in till stockholm för att hämta ut mina älskade biljetter till GD 5 juni ^^

Btw, söker en frivillig som vill åka med till göteborg och se Green Day annars får ja inte åka. Ståplats och mitt enda krav är att vara villig att köa hela dagen(dock behöver man inte stå längst fram, fast ja kommer verkligen försöka komma längst fram), kommer vara framme halv 6 på morgonen me den bussen ja planerar att ta, sen dagen efter konserten ska ja på liseberg och ta tåg närmare fem hem.
Någon som är intresserad? xD

Kommentarer
Postat av: Lizelott

sv: Varsågod!!

Hela världen e så underbaaaarrrrrr!!!

Kramiz

2010-03-01 @ 11:27:02
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Ida

Vet exakt vilka skor du menar, sett dem på en skobutik i Täby och snygga som fan är dem! Men håller med dig, jag tycker det är galet med 600 spänn på skor (även om jag köper dem iaf xD) men 900 spänn, där är min gräns nådd!

2010-03-01 @ 13:23:06
URL: http://fuckmainstream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0