Kor äger

Jag är glad och känner mig oerhört lättad! Blev klar med tre uppgifter idag, först ett häfte med småuppgifter i webbdesign där vi jobbar med flash. Sen samhällskunskap där vi jobbar med frågor om rasism och främlingsfientlighet efter att ha sett filmen lasermannen och min lärare tyckte att jag hade jätterbra svar!! :D Blev überlycklig för de händer inte ofta :'D Sen historia där ja blev klar med den uppgiften också plus att vi fick lyssna på uppsatsen om kon..... ni som hört den vet hur otroligt awsome den e! Vi fick lyssna på den TVÅ gånger och alla skratta så dom grät och våran lärare gapskrattade vilket gjorde det hela ännu roligare :D
Jag kan bjussa på den:

På historiefronten kan jag också berätta att vi kommer få kolla på Schindlers list när vi är klara med den nuvarande uppgiften och sen så röstade vi fram att vi skulle jobba med mytologi :D Det blir alltid roligare då man får jobba med något man tycker är intressant, kanske man lyckas med ett högre betyg än G??
Men en mycket bra dag (Y)


Kommentarer
Postat av: emminemmima

hahahahah XD

2010-03-16 @ 11:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0