Psykfall

Utvecklingssamtalet igår gick finfint, susanna tycker de går bra för mig i skolan och ja hade fått beröm i vissa ämnen :)
Idag så va de film me andra ettor i åkersberga och efter de fick vi veta att vi skulle göra grejer om våran egna uppfattning om droger och ett förslag va att göra en musikvideo hela klassen, sen hade ja och liselott tänkt planera nåt för man kan vinna stipendier och rese-grejer. Liselott och jag har bestämt att om vi vinner så vi kan åka på resa ska vi åka till London tillsammans så nu måste vi vinna de! :D skulle va grymt kul (Y)

Sen när vi kom tillbaka så lämnade jag min dator i grupprummet för att markera att vi skulle sitta där och så fortsatte jag och liselott till skåpen och lämnade ytterkläder och jag min väska, när vi går tillbaka ser vi att killar från elklassen sitter där.... så ja knackar på för att få min dator och så ska en av killarna öppna så han låser upp och sen märker han att de inte finns nå handtag så han fick inte upp den och då börjar ja och liselott garva och sen fattar dom andra killarna de så då börjar dom garva. Dom va alltså inlåsta med min dator xD smart, hur kan man inte märka att de inte finns handtag på dörren och låsa? ja de slutade iaf me att Calle hämta en tång för att öppna dörren och ja hämta min dator.

Sen chillade vi fram till samhälllektionen och efter en chatt så kan ja klargöra här också att min topp på snygga män:

Johnny Depp

Hugh Jackman

Billie Joe Armstrong

Ja gillar bilden på Billie ;P
Sen samhäll där allt va trist som vanligt, min batterisladd funkar inte men ja fick låna en kille från els sladd ett litet tag. Sen mentorsträff där vi fick veta att de inte skulle bli nå sång.
Då började ja tänka på att dissa programmering för va va skittrött efter att vaknat tidigare än vanligt och hade lite huvudvärk som ja visste skulle bli mycket av alla jobbiga koder men ja gick iaf. Dock var ja knappast närvarande efter att nästan ha somnat då ja och liselott satt utanför klassrummet på golvet *skillz*. VI kolla på videor och sen somnade ja nästan i Liselotts knä (A)

Sen då vi gick mot bussen va de is så ja höll i liselott och så va ja trött så ibland gick ja lite... konstigt? och flummade lite, en kommentar "KOLLA! vattnet åker bakåt så de ser ut som om VIIIII åker bakåt!" hehe och sen garv. Sen vi bussen skulle ja förklara att min buss igår brukar inte stå klar vid station utan brukar komma åkandes direkt från norrtälje men..... de blev lite flumm.... Ja liselott tycker att ja blev lite av ett psykfall när ja va så trött och de kan ja nog hålla med om. Somnade nästan på bussen

NU e ja hemma och chillar, min dator har inte inte dött än så ja använder den nu. Ska ladda upp bilder av mina viktigaste inköp de senaste månaderna som ja inte orkat ta kort på föräns idag

ska fixa de inlägget nu så

Kommentarer
Postat av: molly

Johnny Depp & Billie Joe de två snyggaste människorna på jorden :) <3

2010-03-14 @ 14:52:52
URL: http://mollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0