Skor, skor och ännu ett par skor

I söndags va ju som sagt ja och Liselott i stockholm där ja köpte två par skor utöver biobiljetten, igår så va ja mamma och pappa inne i stockholm för att ja skulle hämta ut mina biljetter (som ja nu är stolt ägare till <3) och äta på mongoliska som vi planerat. Efter de så ville pappa till kungliga biblioteket så ja och mamma fick gå på stureplan (snobbarnas land o.O) och ja tänkte visa affären vi va i så vi gick dit. Mamma kollade me min brorsa om han ville ha nå skor och vi hittade ett par till honom och..... ja hitta ännu ett par till mig xD Ja.... skor e alltid bra att ha!

Sen idag så va ja inne i norrtälje me mamma för att hjälpa henne plocka på flygis men de blev bara massa fel och väntande så de blir imorrn istället men vi handlade iaf. Vi hittade billig köttfärs och extrapris på taco grejer så de blev tacos idag (Y)
Har för övrigt kollat på de senaste How I Met Your Mother avsnittet och försökt hitta en människa över fb....
Hatar att ha en crush på någon ja aldrig kan få, och nu så har ja heller inte haft kontakt me människan på ett tag så ja.... känner mig smått deprimerad över de.
Liselott vet vem ja pratar om, de va ett trevligt snack vi hade där på kvällen efter Hercules och Hugh Jackman ;D

Ja.... nu ska ja kolla OC och fortsätta deppa så

Kommentarer
Postat av: Lizelott

sv: hehehehehehhehehehehe.

Kramiz

2010-03-05 @ 09:35:57
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0