Tåg och MVG

Första lektionen idag var webbdesign då de va prov som gick sådär.
Sen på samhällskunskapen skulle jag skapa en facebookgrupp som gick ut på att vilja förändra något i samhället positivt vilket jag blev klar med innan lektionen tog slut, sen fick jag veta att jag fick MVG på gruppdisskusionen om rasism och främlingsfientlighet så då blev jag riktigt glad! :D Men sen var både jag och Liselott klara så vi fick sluta tidigare (Y)
Sen va de film, Schindlers list, som vi hann kolla klart på.

Under dagen har de varit mycket flumm vilket fått Calle att ge oss många "ni e ju helt..."-blickar xD sen har vi kollat bilder på nätet hehehe.... ja och sen planerat inför våran helg tillsammans. Först stockholm på torsdag och sen fotografering och filma lite tåg för att göra en egen video till "Last train to awsome town" som jag ska lägga ut i sammanhang med min grupp :P Sen massa musikalfilmer och talang på freda :P Kommer bli niiice ^^

Men gå med i min grupp och bjud in vänner:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=103926929647873&ref=nf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0