USA planer!!

Jag och Liselott har snackat ihop oss om att eventuellt åka till LA efter studenten (bara två år kvaaar) :D och eftersom Liselott varit sjuk har hon kollat upp massa grejer och hittat ett väldigt bra hotell som heter Hollywood Ramada typ. Som de ser ut nu så e de bara att jobba ihop pengar och sen e de bara åka :D Helt AMAZING! Jag och Liselott i Hollywood, herregud vilket resa de kommer bli! Står inte ut med väntan men vilket perfekt avslut på gymnasietiden! Plus att de blir Liselotts första resa så eftersom ja kommer bli hennes sällskap ska jag göra varje dag unik, ja lovar dude!
Men nu så e iaf både jag och Liselott överhypade på detta! Vi kommer typ gråta av lycka sista terminen både av att de kommer va sorligt att lämna IT och Mackan (hehehe) och lyckliga över studenten, och sen att de blir två veckor i LA, underbart!
Tänkte lägga upp bilder här på hotellet Liselott hittade:

Hotellet


Lobbyn


Frukostsalen


Rummet


och poolen såklart :P

Gud vad jag längtar, bara två år kvar! Men de kommer hända mycket annat kul innan dess också: GD i London (förhoppningsvis Ullevi också), året efter det håller ja tummarna för bra prao i andra ring och så fyller ja 18 och ja har designat en tatuering som ja vill att dom på heavenly ink ska göra :P och sen sommaren efter det smäller det! Det som går runt i mitt huvud just nu e låttexten "Hela världen e så underbaaaaaaar!" för nu är den det
Min mamma e okej me de också, ja kommer ju ha sällskap och va över 18 plus att min brorsa åkte me sina polare förra året då han va 18 så hon har gått igenom proceduren :P

Ja, som ni säkert förstår är jag och Liselott lyckliga och jag ville bara skriva av min lycka här för det känns verkligen som om det här KOMMER att hända!

ska nog avrunda här, sry för långt inlägg men ja ahr inte skrivit på ett tag och detta var en stor grej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0