Dåliga egenskaper och studiebesök=Johnossi

Ja, en uppdatering såhär lite random men iaf:
Berätta för Liselott i lördags att jag gillar en kille som ja inte tänker skriva här och i måndags stöttade jag och Liselott Ida då hon hade sin första jobbdag på donken så vi satt där och chillade ganska länge vilket ledde till att vi snacka lite om killar. Jag har en väldigt dålig egenskap och de är att jag inte säger något eller ens hintar något då jag gillar någon och att jag intalar mig själv att jag kommer bli nobbad och att det inte finns någon kille som vill ha mig.... hehe självförtroende då de kommer till crushes? nej

Studiebesök idag i stockholm vilket ledde till 3 timmar sovmorgon :D åkte direkt från norrtälje in till stockholm och väntade på resterande klassen och så åkte vi en buss som var smockfull men tyvär ramlade inte Jakob och Åhman -.- Sen gick vi lite och så kom vi fram till Pero teatern där vi fick höra på då tjejen som jobbade där snacka om arrangemang och ljudteknik vilket var intressant och sen fick vi också kolla in då Johnossi hade soundcheck vilket va coolt :)
för er som inte vet vilka Johnossi är lägger ja in deras video till deras låt 18 Karat Gold:

Sen chillade vi lite utomhus och sen gick ja, Liselott, Ida, Åhman, Oscar och Linus till donken bredvid men Linus gick typ direkt och sen stack Oscar så då satt vi andra och chillade och snackade om Idol.
När vi sen tog bussen tillbaka till östra så va de en kille framför oss som hörde oss snacka om idol så han vänder sig om och börjar snacka me oss och sen så ba "ja sätter mig med er för de här va intressant" xD men han va trevlig och snygg ;) så skaka vi hand också innan vi gick, kommer dock inte ihåg namnet, någonting på D....
Synd att man förmodligen aldrig kommer träffa honom igen, bussresan var alldelles för kort :/

Hehe men iaf, de va en trevlig dag även fast mina skullcandy hörlurar har gått sönder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0