Irriterande tajming och hemsidor

Ja... jag har lyckats få migrän de två första dagarna av APUn -.- MEN! De känns bättre nu och jag tror att jag kan ta mig till skolan imorrn, känns werid att man faktiskt vill till skolan.......

Men iaf, under dessa dagar har jag letat upp info om webbhotell och liknande och jag hitta ett bra igår och har hållt på att fixa en sida idag. Den är ytterst simpel design men det är innehållet som är viktigast så kolla in den:
Jennys armband

Trist namn också men men, man förstår vad jag håller på med iaf.
Så kolla gärna!


Kommentarer
Postat av: Lizelott

Den är ju klockren!!

Kramiz

2010-05-18 @ 21:18:45
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Lizelott

hehe,jag menade AVATAR videon. men men, sidan är oxå bra. hehe

Va kul. Vill ha armbandet, det blir säkert bra med pärlan. så den på hemsidan.

Kramiz

2010-05-19 @ 07:23:41
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0