Den eviga frågan om kycklingen och vägen

Hej!
Har haft en skön dag med dubbel musik och sen en rolig lektion med Jörgen som är en jäkligt skön lärare :thumbup:
Sen stockholm med Liselott :D
Mycket regn men jag är en sån människa som gillar regn så lite mys var det, dock inte lika mysigt då jag satt och hackade tänder inne på donken då mina kläder började torka och var enligt mitt trötta jag "blöta och svampiga" :thumbup:
Men annars var det fint, elgiganten, panduro och sen chill på donken och den nya mcflurry magnum är väldigt god ^^
Dagens kommentar inne på donken, Liselott läser om chili cheese tops: "men tänk om jag inte gillar ost och cheese då?" xD du är fin du ^^
Sen dagens random och det som tillhör rubriken:
Varför gick kycklingen över vägen?

FARFAR:
På min tid frågade vi oss inte varför kycklingen gick över vägen. Någon sa till oss att kycklingen gick över vägen, och vi nöjde oss med det.

MARTIN LUTHER KING, JR.:
Jag ser framför mig en värld där alla kycklingar är fria att gå över alla vägar utan att deras syfte med detta blir ifrågasatt.

ARISTOTELES:
Det ligger i kycklingars natur att gå över vägen.

KARL MARX:
Det var en historisk ofrånkomlighet.

SADDAM HUSSEIN:
Det var en oprovocerad rebellisk action och vi var helt berättigade att släppa 50 ton nervgas på den.

FOX MULDER:
Du såg den gå över vägen med dina egna ögon. Hur många fler kycklingar måste gå över vägen innan du tror på det?

SIGMUND FREUD:
Faktum att du över huvud taget bryr dig om att kycklingen gick över vägen avslöjar din bakomliggande sexuella osäkerhet.

BILL CLINTON:
Jag gick inte över vägen med DEN kycklingen. Förresten, vad menar du med kyckling? Skulle du vara så snäll och definiera "kyckling"?

BIBELN:
Och Gud steg ned från himlen, och Han sade till kycklingen: "Du ska gå över vägen." Och kycklingen gick över vägen, och jubel uppstod.

EINSTEIN:
Gick verkligen kycklingen över vägen, eller var det vägen som rörde sig under kycklingen?

John Locke (från Lost); För att Ön krävde det.

Paulo Coelho; För att följa sin dröm, vilket var att korsa vägen. Men frågan är, vad upplevde kycklingen på resan dit?


Vem har rätt?

Kommentarer
Postat av: Frida

FRIDA

för att det tog för lång tid att vänta på bussen ;)

2010-09-16 @ 20:52:58
URL: http://fridatrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0