Räkchips

Yo!
Okej sry för dålig uppdatering men men, tänkte iaf ta upp något som måste vara det roligaste att tillaga (eller lägga i en panna full med skithet olja)
Ni som har ätit på kina resturang kanske har kanske fått er mat serverad med vita grejor som knaprar och smakar allmänt gott? Ja dessa så kallade räkchips:
Iaf så var jag och mamma i en liten thaibutik igår här i Norrtälje och vi hittade dessa chips som när dom är i förpackning och innan tillagning ser ut som runda pastaplattor ungefär.
Det är så jäkla kul då man lägger ner dessa i den varma oljan, dom ba "POFF!" så är dom stora xD
Lätt road? Verkligen!
Men det är iaf kul och går snabbt, första gången jag gjorde detta var tillsammans med mor och två av mina bröder i det underbara London för några år sedan.
Därför var det lite extra kul att hitta dem här hemma i Norrtan :)
Men iaf, dagens random inlägg ftw!

Kommentarer
Postat av: Malin

sv;) haha., jo jag är vegetarian.. men jag äter dock fisk:P hihi..

hur är det med dig? det va länge sen vi hördes:P

kram

2010-10-04 @ 07:38:18
URL: http://malinolssoon.blogg.se/
Postat av: Malin

vad skönt att det ändå är lungt i skolan och att det rullar på:P

det är bra med mig lite almänt ont i huvudet typ hela tiden och ont i benhinnorna.. men det funkar lixom:) vi har det så grymt mycket i skolan, läsa klassiker, projekt i varje ämne typ och hela tiden inlämningar. samtidigt som det är mycket har jag dock tappat orken att bry mig. jag orkar lixom inte puscha mig själv till att prestera bra.. förutom i matten:P vi gjorde ett prov i fredags så jag längtar tills fredag då vi får tillbaka dom:D

kram

2010-10-04 @ 22:10:57
URL: http://malinolssoon.blogg.se/
Postat av: Malin

kanske överdrev lite då;) inte bryta g trenden??

det här är nog första och enda gången jag kommer säga att jag längtar till mattelektionen imorgon.. ska få tillbaka provet då:) hoppas jag iallafall. men det lär ju bli så:P



vad bra att det känns bra i skolan..



hur är det med familjen? :)

kram

2010-10-07 @ 20:00:20
URL: http://malinolssoon.blogg.se/
Postat av: Malin

okej.. har du matte b?

jag fick tillbaka provet igår iallfall:P G+ vilket känndes bra:D



åh vad roligt att plugga utomlands.. trivs han?

skönt för sebbe att bo lite själv då ju.. måste nästan vara samma kännsla som att flytta hemmifrån?



Det är bra med alla. Filippa har ju blivit två nu! snacka om att växa fort.. vi ska flytta med pappa snart. v.50 kommer huset stå uppe och klart för inflytt säger dom, men vi kommer bo kvar i Söderbykarl. vi kommer flytta ner till området vid skolan. :) det ska bli roligt och spännande. :)



kram

2010-10-09 @ 16:53:11
URL: http://malinolssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0