Sucess!!!

Hej!
Idag har jag haft tid att fixa min iPod och med hjälp av en youtube-video har jag lyckats föra över mina låtar från iPoden till datorn!!! Nu sitter jag och laddar ner/för över NYA låtar till iPoden! Jag är så jävla glad! Har haft samma låtar i över ett år utan uppdatering...
Så awsome med nytt :D
Givetvis har jag fixat över lite Midnight Beast och Liselott jag säger då det, att lyssna på Booty Call på höööög volym i hörlurar är fan awsome! :D
Men som sagt, så awsome så jag är oerhört lycklig! Sitter med spotify listan så jag vet vad jag ska ladda ner för låtar så jag ska fortsätta med detta :thumbup:
Förövrigt så mår jag lika pissigt som förut, faktiskt lite mer feber nu så man ba yeeey..... men just nu är jag för lycklig för att bry mig så suck on that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0