Tick tick BOOM

Hej!
Jag vaknade av smattrande regn, satte mig upp och fick en välbekant huvudvärk/feber headrush men även stänk av nackont då jag måste sovit konstigt o.O
Men eftersom jag hade ett uppdrag och ville va social gjorde jag mig i ordning för skolan men precis i tid får jag ett meddelande och mitt uppdrag är över och jag kan sjunka tillbaka i sängen och sjuka vidare
Jag kan ju alltid kolla på jurassic park hemma, idrotten skulle jag ändå inte kunnat va med på då snoret rinner och jag mår illa stup i kvarten på grund av huvudvärk/feber, sen engelska.... ja vad gör vi då?
Så förhoppningsvis missar jag inget major idag.
Vill även hälsa "krya på dig" till min lilla pip-leksak Liselott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0