Hallå!

Har haft problem med internet senaste dagarna sen har jag haft lite humörsvängningar i och med att vänja sig vid skolan igen så har tänk på massa annat än bloggen.

Men men, funderingar under veckan har iaf varit att söka TV-producent linjen på Stockholms dramatiska högskola (svårt att komma in men värt ett försök), sen funderat över projektarbete.

Vill göra en kortfilm, vill verkligen ta rollen som producent/manusförfattare och sen även regissör tillsammans med Liselott, det enda som kommer bli problematiskt är att hitta skådespelare och få dom att vilja vara med gratis, fast har man tillräckligt mycket planering vet man ju precis vad man ska filma och har utsatta tider. Då borde det inte bli så mycket funderingar över när och var. Sånt ska vara förutbestämt (Y)

Har iaf en person i åtanke som huvudrollen till den film jag skulle vilja göra, tänker inte skriva allt men tänkte mig lite dramatiskt, ungdom, lite psykiskt (american pshyco fast inte mördare, mer det där dolda), få in lite youtube och internetmiljöer.
Ja, det är ungefär det som snurrar  runt i huvudet, har en idé på början och slut men måste komma på helheten.
Men men, spännande ska det bli, hoppas det blir av för då skulle jag kunna skicka in den då jag söker till högskolan. Kanske även får köpa in en såndär "klappa" som på bilden ovan (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0