Klädkris!

Imorgon ska ju jag och Liselott på Guldknappen och man ska ju va lite uppklädd i alla fall men jag är så tveksam då det kommer till kläder!

Vad tusan ska jag ha på mig?!

Urk, får väl kolla upp något, då jag klär upp mig brukar jag tycka det ser okej ut då jag lämnar hemmet men sen när jag närmar mig busstationen eller en offentlig plats känns det som man har för mycket smink, som om håret är löjligt uppsatt, att ens klädkombination inte alls passar ihop och att det inte ser bra ut på MIG!

Ja, mina klädtankar är nästan alltid så, vilket inte blir kul då skolan börjar.
Har pensionerat min favorit kortärmade tjocktröja pågrund av massor med hål men just den tröjan var favorit för att jag kunde ha den till nästintill allt. Jag brydde mig inte om det inte gick ihop för jag gillade tröjan så mycket.
Men men, en tröja från sjuan/åttan har ju en tidsgräns och i sommras fick jag inse att det var dens tid :(
Bara ett plagg mindre och jag känner redan att jag inte har några kläder inför skolan, och nej, jag ogillar att shoppa, allt är så dyrt.

Oj oj, lite små ångest i detta inlägg men vafan, har man en pappa som sitter varje middag och snackar om att människan är på väg ner i rännskiten och att dagens ungdom inte skulle ha en chans emot då tidens ungdom så får väl jag uttrycka mig om klädångest ... liksom, kul att som 18 åring hela tiden få höra att dagens ungdom är människans skamfläck och att framtiden kommer vara meningslös, ja.... nu e jag pepp på att börja mitt liv för en gångs skull (Y)

Vet inte riktigt vart jag vill komma med detta inlägg.... jo juste, jag har inget jävla plagg som jag känner mig bekväm i imorgon och jag kommer känna mig otroligt ful hela tiden, yeeeeey.
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0