Längtar!

Den 13 juli såg jag sista Harry Potter filmen vilket betyder seriens slut, inga fler böcker eller filmer att se fram emot så då ställer jag mig själv frågan:
Vad ska jag se fram emot nu?

Ja en sak som jag ska kolla på men som jag inte direkt dör av längtan att få se är ju slutet på Twilight serien, har ju följt med än så länge så måste ju avsluta det också :P

Men tillbaka till frågan, det jag verkligen ser fram emot i filmväg är The Hobbit filmerna!
Tycker det är kul att Frodo och Legolas ska få va med också, ser fram emot att få se Elijah Woods ögon på bioduken igen... åhåhå

Men utöver Elijahs ögon så gillar jag verkligen boken och jag saknar tiden då Sagan om ringen gick på bio!
Jag kollar ju fortfarande på filmerna när jag känner för det för filmerna är oerhört bra, sen håller jag på med böckerna (dock har Liftarens guide till galaxen pressat sig in mellan Härskarringen och De två tornen), men jag ser verkligen fram emot att få se film i samma anda igen ^^

Sen har det ju kommit ut bilder som gör en ännu mer längtansfull:
Bilbo Baggins, hobbitar e så söööta ^^

Dvärgarna.
Och sist men inte minst (bokstavligen)....

Gandalf :D
Filmen kommer ut vintern 2012 någon gång så inte långt kvar nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0