Tillfällig

Hej!
Som vanligt då jag bestämmer mig för att börja blogga igen och har tråkigt så ska jag krångla med designen, ber så mycket om ursäkt för det xD
Har nu en tillfällig en som jag egentligen inte fastnat för, så därav "tillfällig".
Men som sagt, ska försöka fixa ihop något men eftersom jag inte är bra på webbdesign kan det nog ta ett tag innan det ser bra ut.

Hade även tänkt lägga upp lite bilder från min och min brors resa till Paris i början av sommaren.
Kanske även ska snylta bilder från Liselott som hon tagit under sommaren från bland annat Grönan, min 18-årsdag, Harry Potter och våran Paris resa för ja, jag har lyckats åka till Paris två gånger i sommar.
Jag som inte ens gillar Paris särskilt mycket xD
Nästa år ska vi satsa på London, och den staden älskar jag oerhört mycket :D

Så trots mina långa pauser kan det nog komma lite nytt framöver, har en ny mobil så kanske blir kul att blogga från den (Y)

Avslutar med en bild som gör det svårt att inte le ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0