Blogga eller inte?

Okej, nu har jag inte skrivit på bloggen på väääääldigt länge.
Bloggpaus kan man inte kalla det, eller jo kanske det då jag ändå är här igen?
Nej men jag funderar starkt på att ta upp bloggen igen.
Känner dock att samma sak kommer hända igen, det vill säga: inget intressant händer och jag känner inte att jg kan skriva något vettigt i bloggen.
Dock tycker jag det är kul att läsa igenom gamla inlägg så det kan nog va kul att komma igång igen.
Så från och med nu kanske det poppar upp inlägg igen.
Jag vet iaf att jag förmodligen kommer skriva om en filmgrej som inträffar nästa vecka iaf :)
Men ja, otroligt onödigt inlägg men men, randomness is kinda my thing (amongst other things as well) ^^
btw. ny design, inte min då jag fullkomligt suger på webbdesign, men jag gillade den lite, får se hur länge denna håller...

Kommentarer
Postat av: Some löv från Berga

It's gonna work this time. You are just perfect as you are and I love you for that! You are unique!!

2011-03-07 @ 19:56:09
Postat av: Sigvevanessa

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2012-08-24 @ 17:39:09
URL: http://sigvevanessa.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0