WTF?

Kolla nätet och såg en rolig notis om att den där micah-tjejens kille hade lite svårt med svenskan, han hade visst skrivit:
"Nu har man vart uppe ett tag..gick upp och fick söva Kelly för hon va lite små kinkig och ville absolut inte sova, men till slut så slappnade hon av och somnade in"
Visst fattar man att han menade att han fick henne att somna om, men "söva" och "somna in" fick det att se ut som han drogade henne till döds xD
Jeesh, creepy ass dude.

Sen annan randomness:
Enligt min bror ska jag gifta mig med en man vid namn Futler, vi ska få ett barn som ska heta Gutler och han kommer som vuxen jobba som en butler.
Ser fram emot detta ;)

Sen en dagens kommentar, Jenny-styla:
Jag, mamma och pappa diskuterar djuren på öl-burken,
Pappa: "Det är nog surrikater, den ena har ju en narr-hatt på sig..."
Jag: "Jo för alla surrikater bär såklart narr-hattar...."
Förövrigt så tyckte  jag och mamma att det var vesslor, för sist jag kollade så var timon i lejonkungen inte vit ;)


Mycket randomness i detta inlägg men det är mitt ess (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0