Gratis pizza, provsmak och lotter

Idag åkte vi in till norrtälje i hopp om att få ett gratis växthus om vi kunde montera ner det men det gick inte så bra för de som byggt ihop det hade fogat alldelles för mycket så det var bara att ge upp.
Dom håller på att bygga ett lägenhetshus.


Sen åkte vi vidare för jag skulle försöka hitta min kelda sås (hittade den inte någonstans, flygis får inte in fören på tisdag), väl på coop hade dom smakprov på jättegott kaffe med en tårtbit till.
Lite trevligt sådär ^^
Sen hade jag även mobilkupong på en Dr. Oetkers pizza och i sms stod det upp till 35 kr och jag läste bara 35 så när jag stod i kassan frågade hon hur mycket och jag sa 35 kr. Sen såg jag att det stod att pizzan bara kostade 33 kr men hon hann knappa in 35 innan jag hann säga det så det blev att jag skulle få tillbaka 2 kr. När jag sa det sa kassörskan "äsch men nu blir det så".... så jag fick en gratis pizza + 2 kr! :D
En bra deal ;)
Sen när vi va på flygis köpte mamma ett paket med triss som vi tre delade på (jag, mamma och pappa), både mamma och pappa vann 50 kr medans jag inte vann något.
Dock bytte mamma hennes och pappas vinst mot 3 triss och en pyramid, jag fick pyramiden. Jag vann 60 kr på den och hämtade ut en till och tog 30 kr, dock vann jag inget på den andra men hade fortfarande 30 kr (Y)
Jag hämtade även ut min vinstlott jag skrev om förut.

Så sammanfattning av dagen:
- 25 kr rikare
- Gratis pizza + 2 kr
- 30 kr vinst
Totalt: Pizza + 57 kr
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0