Max factor Smoky eye effect

Skrev i ett tidigare inlägg att jag köpt en såndär smokey-eye stick, riktiga namnet var dock det som står i rubriken ;)
Men jag har prövat en sån förut i den gröna nyansen men eftersom jag redan har härliga gröna ögonskuggor satsade jag på den rosa-aktiga. Både för att jag sett en bild på kombon och tyckte den var skitsnygg plus att den mörkare kan man ju använda själv också i värsta fall ;)
Sen tack vare 50kr bonus med Åhléns kortet kostade det bara 65kr!
Riktigt bra pris enligt mig ^^

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack snälla du för kommentaren gällande min fina katt Svea, hon är älskad och saknad.



Kram

Susanne

2011-11-23 @ 23:02:46
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0