Trick 'r Treat

Kollade som sagt på filmen Trick 'r Treat igår och den var... ehm... bra antar jag?
Jag vet inte varför jag är så tveksam men det var någonting som gjorde den lite konstig och B.
Jag gillade dock att det var olika historier som överlappade varandra och dom hade en härlig creepy halloween känsla. Sen var det lite blod och sånt man vill ha från en "skräck"film.
Sen så brukar jag inte ha så mycket för barn men jag störde mig faktiskt på hur många barn som dog i filmen. Genom olycka, mord eller paranormala grejer så var det faktiskt något som gjorde mig illa till mods.
Och det brukar näst intill aldrig hända med "skräck"filmer...
Tror det som störde mig ganska mycket också var (spoiler) att en söt kille som var jättegullig dog, man ba "vilket slöseri" xD
The cute guy, skådespelaren heter Jean-Luc Bilodeau.
Men annars gillade jag att det var lite serie-stuck i övergångarna, det gjorde att filmen kändes mer "rolig".
Sen skrev jag förut att det var något som fick filmen att kännas lite B och nu kom jag på vad det var.
Dåligt gjorda varulvar och en jätteful liten äcklig sak (unge) som hade pumpa huvud! Just det där äckliga huvudet störde jag mig på, blev så irriterad på saken att jag ville stampa sönder det xD
Hehe.......
Detta var alltså det äckligaste/läskigaste i hela filmen för min del, gillar inte "dock" liknande saker... :S
Men aja, ska jag ge betyg så blir det väl typ 3 av 5. Lite av en tidsfördriv film. Det är känns lite fail ändå att det är en skräckfilm som inte är läskig... fast den är ändå underhållande (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0