Bild....BOMB! Eller?

Idag har varit en riktigt BRA dag! :D
Först hade vi i klassen en jättemysig dag hemma hos våran rektor ute vid svavelsö så de va fika, hemlagad lunch, gosa med får och hundar! Plus lite info om hans studio plus att vi gjorde filmer i grupper ^^
Jag och Linus gjorde en väldigt fin film då han springer med fåren, blev dock inte klart så vi fick inte med den fina voice-over som gjorde hela filmen :(

Men men! Jättemysigt och kul var det och hoppas vi gör det snart igen!
Fåren, hunden Mio och hunden Alice ^^

Fika (Linus spelade även dragspel), utsikten från altanen, och sen lunchen.

Ville även få med denna lilla söta gitarr!


Sen eftersom vi skulle på ett Hilfiger event vid 18 åkte vi in till täby och sen stockholm för jag hade saker att köpa!
Jag köpte den ena pälsmössan som jag hade bild på igår, kan även nämna att det är FEJK-päls!

Skulle även ha köpt min Ravenclaw halsduk hos SFBokhandeln men dom hade precis sålt den sista..... :'(
Vi hittade dock massa andra roliga saker!
Tänkte göra ett eget inlägg med bilderna på de roliga sakerna vi hittade inne hos SFbokhandeln och de roliga mössorna vi hittade vid en turistaffär i gamla stan :)

Så det kommer imorrn, tillsammans med info om goodiebagen vi fick på Hilfiger eventet, är så trött nu så väntar med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0