Dagens inköp m.m

Jag kommer lägga upp bilder på gratis grejer lite annat roligt jag hittade idag imorgon, och väljer att nu bara lägga upp det jag köpt idag och den senaste tiden.
Har inte uppdaterat det så det blir lite nu, lägger upp alla bilder i miniatyrer så klicka på bilderna för större bild.

Dagens inköp börjar vi med:
Solo-tidningen som jag köpte för concealern och sen brunt papper för en tavla jag jobbar med.


Nu går vi bak i tiden lite, detta är inte allt jag köpt över sommaren men det jag har bild på just nu:
Koda och Simba mjukisar från Disneyland, 3 koppar (Ior koppen till mamma från Disney), Karl Lagerfeld cola och en läppglans/penna i form av chokladstrut ^^ Allt från Paris.

Koss-hörlurar, vanilj-läppbalsam från HM och en liten låda med snyggt tryckt som jag förvarar minnesvärda grejer i ^^


Detta var det jag hade att komma med just nu, kommer förmodligen inte komma ihåg att uppdatera gamla grejer jag har köpt heller :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0