Dåliga bussar

Har kollat schemat, vid första anblick ser schemat bra ut, mycket sovmorgon och korta dagar (förutom tisdagar) MEN!! Rikard är världsbäst på att lägga kurser som inte passar ihop med mina bussar!!!
Schemat:
Måndagar: Börjar 08:30, min buss kommer fram 08:33-35
Tisdagar: Samma som tisdagar.
Onsdag: Börjar 12:15, min buss kommer fram 10:17 annars kommer jag en kvart försent med senare buss -.-
Torsdagar: Inga problem, kommer bara en kvart innan.
Fredagar: Börjar 13:45, min buss kommer fram 12:33

Ja... onsdagar kommer ju vara hemska, dock hoppas jag att Liselott kommer gå med på min idé att jag kan vara hos henne mellan 10:30 till 11:40 typ. Så slipper jag vara ensam på skolan i två timmar -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0