Fåglar!

Kom på det att jag glömde lägga upp några få kvällsbilder jag tog igår på den vackra himmlen och fågelinvasionen!

Hehe, oerhört dramatiskt!
Anyways,när jag och mamma handlat på kryddan och gick ut såg vi massa fåglar i skyn och på taket:
Sen när vi lämnade Norrtälje tog jag kort från bilden på himlen som var så fiiiiiin och rosa :3
Sen trots att den är suddig tyckte jag denna bild var lite små cool:
Kan ju även nämna att jag och päronen var hos hemma affärens jubileumskväll där vi fyndade på deras rea-priser och fick goodiebag :D
Har inte tagit kort på de vi fick så snor bilder direkt från Hemmas hemsida:
En lite massage-maskin som jag förövrigt fick i rosa :D och en olja/vinäger spray-flaska vilket verkar väldigt bra till sallader och liknande (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0