I wanna be a billionare

Åh gud vad jag vill ha pengar!
Kollade in Universal Parks & Resorts i Florida och såg att i november ska dom ha ett Harry Potter event i FYRA dagar!
Köper man deras paket får man:
- 4 nätter på hotell invid parken
- 3 dagars biljett till parkerna
- Tidigare entré till Harry Potter landet
- En pin (sån där knapp man sätter fast med nål)
- Blu-ray set med alla HP-filmerna
- Ett såkallat city-walk party pass

Och till sist, det bästa med allt.....
Vara med på en Q&A med SKÅDESPELARNA från filmerna!!!

Totalpriset för 3 pers: 1271 dollar = 424 dollar per person = 3076 kr styck och det är utan flyg...
Åh gud vad jag vill ha pengar så jag kan vara där i november!! :'(
Det ännu bättre paket var redan slutsålt, utöver det ovan hade det paketet entré till en gala på kvällen, frukost på Tre Kvastar och.... få va med på en signering med skådespelarna.....
Inte undra på att det paketet tog slut direkt.... hade varit underbart..... typ som Askungens bal fast HP...

Nej gud, måste sluta tänka på detta!
Får hoppas att det kommer en liknande grej i framtiden då jag har pengar att åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0