It's not unusual

Kom precis på en sak att blogga om!
Jag kollade på det nya Glee avsnittet idag och det var någonting med Blaine's (Darren Chriss) framträdande som gjorde mig så glad :D

Först och främst älskar jag att Darren Chriss är med i Glee överhuvudtaget efter att ha sett honom i A Very Potter Musical på youtube (måste ses!)
Sen gillar jag hans karaktär, e så lycklig över att Kurt fått en pojkvän xD Älskar the gay love!
Det bästa (spoiler alert) är att Blaine nu har bytt skola!
Gud vad jag känner mig nördig, men som sagt, har alltid tyckt att Kurt förtjänar någon och när Blaine kom in i bilden var de lite av ett "yeeeey" moment :D
Någon annan mer än jag som tittar på Glee och ska följa den nya säsongen nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0