Meddelande till mitt framtida jag!

Då jag flyttar hemifrån vill jag ha en fondvägg i mitt sovrum med en bild på The Shire från Sagan om ringen bökerna.
Tänkte mig detta:
Eller kanske en karta över The Shire:

Sen skulle jag även vilja ha en fondvägg med serietryck i mitt vardagsrum (inte bakom TV påpekade mamma, flr distraherande) efter att jag såg dessa grymt snygga tavlor inne på Gallerix:
The Joker, Captain America, Batman, The Incredible Hulk.

Superwoman, Superman, Spiderman, X-men.
Yeah, we're kicking it old school!


Blev lite kär i dessa tavlor, men vill hellre ha en vägg med serietema med lite blandat.
Längtar tills jag har en lägenhet att inreda!

Kommentarer
Postat av: HipStream

Så vill jag också ha det <3

2012-05-16 @ 21:46:05
URL: http://shecomics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0