Nostalgiskt

Har kollat igenom mycket gamla inlägg på bloggen, har varit lite småkul att läsa. Dock måste jag säga att jag var lite smådum i början xD Glad att jag utvecklats sen dess.

Hade skrivit lite om freinet tiden innan jag dissa bloggen, sen började jag igen då ITG startade.
Lite kul att läsa faktiskt, och kul att se hur mycket jag förändrats. Exempel:

På den tiden dissade jag skolan mycket och skulle aldrig kunna tänka mig att plugga vidare efter gymnasiet men nu bryr jag mig om skolan och har två eventuella linjer att läsa vidare på (den ena är 1-2 år och den andra 3).

Men tänkte lägga upp den första bilden jag någonsin la upp på min blogg:
Bild från då Simple Plan hade signering hos Bengans, tryck på bilden för att läsa inlägget. Trevligt var det ^^
Kan även nämna att det var kul att läsa om konserterna jag varit på, fick tillbaka känslan man hade under konserten då jag läste om dom ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0