Åsikter

Jag tycker det är svårt att skriva mina åsikter om en film osm inte kommit ut än men ska ge det ett försök utan att spoila!
Först kan ni ju kolla in trailern för filmen vi såg igår:
Jag gillade faktiskt filmen, ingen favorit direkt men ändå. Jag ältade lite att huvudrollen liknade Luke Skywalker, vilket sen fick mig att börja tänka på att denna film kan likna Star Wars. Inte hela filmen eller ens storyn utan mest att jag kunde dra kopplingar mellan huvudrollen Andrew och Annakin Skywalker.
För er som inte sett Star Wars 1-3 så ska jag inte gå in på varför jag drar paraleller för då kommer jag bara spoila allt, för er som har sett Star Wars.... Ja lite frågetecken kanske väcks men det är väl trevligt?

Men i helhet gillade jag filmen, den var lite komiskt i en annars så mörk miljö. Sen gillar jag han som spelade huvudrollen också ;)
I korta drag så kan storyn sammanfattas med att 3 killar får superkrafter och hur det påverkar deras vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0