E.l.f

Fick hem mitt paket från E.l.f idag, beställde ju under helgen då man fick en mystery bag ;)
Jag tog några otroligt dåliga mobilbilder för att dokumentera lite:
Så det jag beställde var mineral smink (concealer och foundation), concealer borste, mist&set spray för att bevara smink och rengöringsspray för borstar.
Min mystiska påse innnehöll en stor jäkla palett! Det var den som gjorde att jag inte kunde få paketet i brevlådan xD Men den är uppdelad i 6 delar som man kan plocka ut och sätta i en liten "väska" med spegel, smink-on-the-go liksom :) Jag tycker den va awsome, fanns ju massor och sen var förpackning glittrig och fiin xD

Men det var dagens roliga paketöppning. Nu ska jag hugga in i min nya tjocka bok!
Bloggavslut

Kommentarer
Postat av: Liselott

Ååååååå, Rakarns att man inte bställde. Awsome present ju!

Kram

2012-02-04 @ 10:42:32
URL: http://zoulblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0