För 6 månader sen

Det slog mig att jag inte kommer kunna gå på gymmet imorgon som jag brukar på måndagar så jag slängde på mig träningskläder och tog mig en runda på löpbandet. Är ganska så trött nu måste jag säga, haha!

Men en sak slog mig när jag steg av bandet, hur glad jag är att jag inte är där jag var för 6 månader sen.
Det är faktiskt oerhört peppande att tänka "för 6 månader hade jag bara klarat hälften av det jag klarar nu även om jag skulle ge mitt allt", speciellt de dagar jag inte är pepp på gym.
Jag är inte sådär jättebra nu men jag ligger väl på en medelnivå. Mitt rekord på 5km på 30 min och 15 sekunder är sämre än de flesta men är nog samtidigt bättre än vissa.
Så ja, min lilla tankebubbla idag = vad glad jag är att jag inte är mig själv för ett halvår sen!

Btw, har jag visat min awsome tröja jag pimpade inför Harry Potter 7 part 1?
Konstig min = snett ansikte, sen så är det svarta sträcket smink som jag hade glömt bort och inte tvättade av efter gymmet. Bilden är några veckor gammal.

Vet ni vad jag ska göra nu? Äta godis jag fått gratis, mohaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0