Gårdagen

Var som sagt på förhandsvisning av filmen The Iron Lady som jag tyckte var väldigt bra. Två stora krokodiltårar rullade ner på mina kinder i slutet, det var ett hårt slut faktiskt.
Men en sak som jag gillade och som gjorde mig glad var att Anthony Head var med i filmen, jag som älskar Buffy the Vampire Slayer-serien ser honom bara som Rupert Giles :)

Jag tänker inte spoila eller skriva handlingen, utan är ni intresserade av filmen så läs om den här.
Nu ska jag dock bjuda på lite bilder från gårdagen! Jag och Liselott fördrev tiden inne på HM där jag hittade två plagg som jag så gärna skulle vilja ha! Sen tog vi glass på Burger King där vi även hade lite djupa och filosofiska samtal, innan vi drog vidare till Skandia.
Detta var inte de två plaggen jag nämnde tidigare men älskade ändå dessa, Svampbob är ju underbar sen gillade jag basebolljacke-stuket med transparenta armar!

Skandia biografen! Vi satt uppe på balkongen och det var väldigt bra platser. Jag måste även säga att det var en väldigt fin biograf med härliga ingångar till parkett/balkong, målningar och de två statyerna som syns på bild.


Det var faktiskt bara dessa 3 bilder jag hade men jag hoppas det duger :)
Ha en jättefin kväll, vi har tagit oss halvgäs genom veckan nu och snart är det helg!
Bloggavslut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0