Jos????

Hejsan svejsan!
Nu är jag hemma igen efter en lång dag i ITG-mått, men en bra dag måste jag säga! Vi har en ny media och video lärare som var bättre än väntat och verkar jättetrevlig och rolig :)
Så det känns ju alltid bra!
Men förövrigt så är jag väldigt trött så ska ta och dricka en chai latte samtidigt som jag skummar igenom dagen Norrtälje Tidning.

Ville dock bara ta upp en sak som jag förvånade mig över idag. Liselott visade att Cupcake Stockholm hade en cupcake kurs men det var inte det som förvånade mig, utan i infon stod det massa roliga saker men även att det bjöds på dricka och nu kommer det jag roliga: de stavade juice "jos"..... liksom va? Visste inte att man kunde stava det så, eller att det ens fanns folk osm valde att stava det så xD
Jag blev helt pass och först fatta jag inte riktigt att det var just juice men aja, jag listade ut det tillslut...


Kommer tillbaka om en liten stund med lite info om ett roligt paket jag fick idag!
Bloggavslut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0