Nya avsnitt!

jag kom faktiskt hem för bara en halvtimme sen och har precis ätit klart, det blev thaisoppa med lite extra grillad kyckling till middag (mums!).
Jag har faktiskt inte så mycket att skriva för idag, det är ju bara måndag med vanlig skoldag+gym+inköp sen ska jag kolla på vem vet mest och halv åtta om bara någon minut.

Dock så måste jag bara tipsa om det BÄSTA med måndagar, i min mening.
Nya avsnitt från serier som man kan få tag på! På måndagar är det serier som Desperate Housewives och The Walking Dead. Båda på 40-50 minuters avsnitt. I vanliga fall ska Dexter också gå på måndagar men det är uppehåll nu innan nästa säsong.
Så för mig är måndagar en bra start på serie-veckan men en trist start på skolveckan om ni förstår vad jag menar? ;)
Min snabba lista i anteckningar över vilka dagar jag kan få tag i vissa serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0