Oscar

Som bilden ovan så fint visar är det 27 dagar kvar till Oscars galan.
Jag som många andra är lite förvånad över att Harry Potter 7 part 2 inte fick så mycket nomineringar, 3 rättare sagt. Inget om bästa film eller ens någon av skådisarna, hur roligt hade det inte varit om Alan Rickman hade vunnit pris för sin roll som Snape?
Men Art Direction, Makeup och Visual Effects är inte så dåligt det heller!

Som vanligt kommer jag väl inte kunna kolla på galan med tanke på tidskillnader men tack och lov för internet så jag kan kolla upp vinnare och så! :)

Tänk om man skulle vinna en Oscar någon dag, drömmen är ju att vinna för Director. Fast vem vet, kanske slår man alla med häpnad och vinner en Oscar för bästa kvinnliga skådespelare! Då skulle ni allt bli förvånade! Ha!

Nej men nu ska jag sluta drömma (för tillfället) och säga det att är ni intresserade av årets filmevent, vilka som är nominerade och så kan ni ju kolla in sidan här.
Bloggavslut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0