Comeback!

Tjenare igen!
Nu har jag en fullt fungerande dator tack vare min oerhört snälla bror! Jag fick överta hans stationära nu när han har en sprillans ny bärbar dator, men han genorositet slutade inte där! Utan jag fick även en mus, musmatta, hörlurar, en skärm så att jag kan fixa dubbelskärm (när jag fått tag i en sådan adapter) och sen ska jag även få ett nytt tangentbord snart som är hemma hos en polare.

Så jag är väldigt glad över att ha en så fin bror! ^^
Nu ska jag alltså försöka ta upp bloggen lite fint igen, det har varit skönt med paus men jag har kommit på mig själv med att tänka "det borde läggas upp på bloggen!" flera gånger om dagen.

Jag ska försöka fixa lite inlägg ikväll som antingen kommer upp idag eller imorgon. Tror nog mera på det sistnämnda eftersom jag kommer vara upptagen imorgon. Nämligen långdag med planering av film och sedan event på kvällen hos underbara Swarovski.

Nu ska jag faktiskt spela lite Sims 3!
Förövrigt kan jag tipsa om att biljetterna till Hungerspelen släpps snart, jag är faktiskt väldigt peppad! Har bara några tiotal sidor kvar i den sista boken, fastnade verkligen för triologin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0