Brorsa snodde dator

Eftersom min dator snodde min dator igår så kunde ja inte skriva i bloggen men sammanfattning av gårdagen:
Datoranvändning=blev klar med exel delen (Y)

Engelska= skulle kolla på Romeo och Julia men filmen funka inte så vi börja kolla på en film och Bush's handlinger kring 11 september, den var faktiskt intressant och vi ska se klart på den imorrn :)
Svenska= skulle skriva om meningar och behövde inte skriva om mina ;P Sen börja ja skriva på en uppgift då vi ska hitta en väska och beskriva personen med hjälp av innehållet.... rätt så nördigt men
Samhällskunskap= Smart som jag e så kom jag in på jämställdhet och Calle ville att jag skulle komma på förslag att öka jämställheten i Swaziland som e mansdominerat........

Mellan lektionerna så flumma jag och Liselott omkring och ibland med andra människor också :P
Sen blev jag förbannad på alla skyltar som spamma min farm! Men människan i fråga sa att han ska sluta

Påvägen hem från skolan stanna bussen ungefär tjugo minuter från min hållplats.....
Mamma fick komma och hämta mig och sen så tråka jag hemma

Så gårdagen var inte så jättebra dag, inte dagen heller :P

Peace, love and understanding


Kommentarer
Postat av: Lizelott

Were are you!!!



ps. Nu är det höstlov!!!!!!!!

2009-10-23 @ 14:09:21
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Lizelott

sv: hehe oki, Ibland förstår jag mig inte på dig. Du får ta och skriva ett inlägg om din flummighet. hehe

Kramiz

2009-10-23 @ 18:14:20
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0