Söndag morgon med skämt om amerikanare ;D

Åt frukost med päronen och berätta om en youtube video med massa dumma amerikanare och så berätta pappa att många amerikanare tror att Sverige ligger i nordpolen och att isbjörnar går runt på Stockholms gator...... herregud säger jag bara :P själv börja jag skratta, tänk er att vara deras guide och när en tant med vit pälskappa kommer ska man skrika "ICEBEAR!! RUN!!" och så springer dom i panik så står man själv kvar och gapskrattar, hahahahha det skratta jag åt jättelänge, heheh ;P

Just nu ligger smulan i mitt knä och jag ska snart börja med smådetaljer på min webbsida, spelar musik också såklart^^ alldeles nyss nämnde dom Green Day på spotifys reklam inlägg ;P (Y)

här e youtube-klippet: :P några av dom bästa e mot slutet ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0