Friday I'm in löööve, yes

Hej!

PÅ MÅNDAG BÖRJAR SKOLAN!!! OMG!
Isch, vet inte hur jag ska känna... har kommit på TVÅ fördelar med att skolan börjar igen:

* Träffa klassen igen

* 40 minuters musik varje morgon samt eftermiddag!

Ja det var mina fördelar med skolan :P Dock så måste den sista överväga det faktum att jag inte kan få in nya låtar på iPoden utan att mina nuvarande låtar försvinner :(
Detta pågrund av att min dator kraschade = all musik borta, jag kände för att gråta men jag hade kvar musiken på iPoden men efter bara en vecka blev jag frustrerad över att inte kunna koppla in den och föra över nya låtar!

Jag MÅSTE fixa detta! Orkar seriöst inte ladda ner igen, kanske får betala för nå sånt där programm där man kan spara låtarna på iPoden men det kostar som sagt pengar!
Får lösa detta på något sätt....

Men iaf, så får jag se hur det känns på söndag, då kommer de verkliga känslorna fram som innebär ångest and such.

Kan också förklara rubriken: som ni som läst bloggen vet har jag lagt upp två videor de senaste två dagarna med en grupp osm kallar sig The Midnight Beast och dessa två låtar var parodier men deras egna musik e jäkligt skön den också :) Nej men jag har verkligen börjat gilla dessa grabbar och tycker det är trist att dom inte gjort så många låtar och framför allt att bara 4 stycken finns på spotify, speciellt min favorit :P

Så jag fortsätter trende, tänkte det skulle va trist med tre videor i rad och ville vänta ett dyng men hey, då försvann ju något att skriva om idag så då tar jag med videon iaf:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0