Blueberry

Jag gjorde ett litet collage som kan sammanfatta dagen i Stockholm:
Vi fick som sagt gratis latte och muffin, baristan gjorde hjärtan i skummet vilket jag tyckte var jättegulligt :) Min muffin tänker jag ta till melodifestivalen som börjar snart! Jag är pepp, vill så gärna höra Ranelid, haha.
Sen idag tog jag även på mig min skinnjacka eftersom det var så behagligt väder (vårkänslor!), därav outfit-bilden.

Väl på mässan så gick jag på ett föredrag hos New York Film Academy, det är ju drömskolan inom film men jag har egentligen lagt den drömmen åt sidan pågrund av finansiering. Men under föredraget så blev jag ännu en gång förälskad i skolan plus att han nämnde att skolan har ett stipendie som kan hjälpa en.
Så en del av mig vill bara jobba ihop massa pengar och ta mig dit!
Vet ni att Steven Spielberg's son valde denna filmskola för att den är bäst?
Eller att Chord Overstreet i Glee utbildade sig hos NYFA?
Det finns massa bra om den skolan, ni kan ju läsa själva på deras hämsida här.
Aja, vi får se hur det går, får ju ta 1-2 år till att jobba ihop pengar. Men utbildningen är ju i världsklass så det är j egentligen värt det..... varför ska det vara så svårt?!

Nej nu ska jag förbereda mig inför melodifestivalen! Ha det fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0