Yippie Ki Yay MF!

Foxboror Hot Tubs har äntligen släppt sin skiva i sverige!!!!!!!!!!!! YEY!!!! Och det är ungefär som om Green Day släppt en till skiva för Foxboro Hot Tubs e..... Green Day fast lite annan musik :D Bilie Joe sjunger*ahhhh härligt* Mike på bas och Tré på trummor^^ och sen e de säkert nån mer som e me men sit i dom XD nej men de e lite coolt:D har hört en låt från skivan "The Pedestrian" hade tänkt lägga upp den som dagens video men det finns ingen officiell video till den :(

Jag fixa min tröja ida! eller e bara HALVklar XD har fixat sträcken i skolan och ska måla i med textilfärg här hemma fast nu e de försent och ja ska spela gitarr snart ;P men ska fixa de i helgen tror ja^^

Ja hade aldri trott de men ida blev ja faktiskt INTRESSERAD av mitt SO projekt XD om jordbävningarna! De finns ju en skala på 0-12 och en 8:a händer en gång om året, en 9:a händer typ en gång på 20 år, sista gången de va en 10 va för 70 000 år sen och om det skule inträffa en 12:a skulle typ jordklotet skaka så mycke så att det skulle gå i bitar!!! Fatta hemskt att leva då de händer!!!!! Shieeet Pommes Frieeet(s) XD  aja ni tyckte säkert de va skittråkit men då de händer vill man inte vara där.....

aja, snart ska ja åka in till stan och hämta upp Emma och playa guitar ;P men först ska vi åka förbi flygis och kolla om man kan köpa Foxboro Hot tubs(GD's) nya skiva ;D

Baj baj lingon paj XD

ps. jag tycker ja e rolig för ja har dåligt humor :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0