"Alla ska ha sin rätt att leva i frihet"

Har inte skrivit på ett tag.... men inget har hänt under vardagarna
i lördags så kom min bror fredrik hem till oss och jag, han och mamma bakade lussebullar och jag gjorde en luciatårta till idag.
Idag så har ja jobbat me samhällsuppgiften där ja skriver om liberalism, därav rubriken, och nu har ja lite mer än ett a4-paper så ja känner mig aningen säker då de e två lektioner kvar.
I morgon är det den tråkigaste av alla dagar också -.- datagrejs sen historia och samhällskunskap, och ja skiter fullständigt i att Calle e en bra lärare för uppgifterna i historia och samhällskunskap e fortfarande skittråkiga och svåra.... 
Ja har fortfarande inte fått nån snart-e-de-lov-känsla för de e samhällsuppgiften, engelska book report+prov, två matteuppgifter kvar och teoretiskt musikprov kvar, ja känner heller ingen stress på plugget men ändå, de e skit

ja.... får väl se fram emot att de kommer nytt dexter-avsnitt denna vecka, svenska "teatern" och julavslutning på freda

men just nu nöjer ja mig med att va deppig

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0