Hallelujah och applåder!

Okej skriver inlägget en klass i taget:

Musik: teori då vi fick öva på att skriva G-klavar och Basklav och jag hann me typ fem rader av G-klav och två Basklav och Lislott gjorde typ fem st av varje :P hade nog räckt me de insåg ja efter xD Sen frågade Mackan om nån ville rita en G-klav och ja ba "Ja vill!" och gick fram mot tavlan och snubbla på Liselotts tavla och Mackan ba "oj, du vill verkligen rita en" haha. Iaf så ritade jag en och fick applåder för dess snygghet och min var mycket snyggare än mackans ;)
Sen när ena gruppen gick in i ensamblen så gick jag och Liselott iväg och övade på Hallelujah som vi ska spela upp på julavslutningen (de kommer bli så fint med våra tomteluvor och allt ;P) och vi valde en mörk version och tog bort dom lågaste partierna men sen kom Mackan på att vi kan ju gå UPP istället, smart va?
Iaf så har vi övat på den idag och de gick bra^^
Har btw laddat upp en video på youtibe då ja spelar och sjunger den (la till full effekt för att inte visa min fina frilla)
http://www.youtube.com/watch?v=x5VsCBBcNHQ

Svenska: bok disskusionen gick bra även fast ja inte läst ut boken och sen hann j en bra bit på reflektionen av disskusionen så de känns ju bra och de hände inte så värst mycket flumm då (amazing)

Matte: den lektion då vi mest sitter och flummar och de blev så även idag. Jacob snodde Liselotts pennskrin mitt framför näsan på henne utan att hon märkte nåt och jag såg inte de utan jag såg bara att han helt plötsligt börja flina och ja undra vafan han satt och tänkte på (va tänker killar mest på och som får dom att sitta och le som fån?) sen så blev de värsta utredningen om vem som hade och ingen hitta den så jag föreslog att Jacob stoppat den i kallingarna och han tog tag mellan benen och ba "nej tror inte de" typ (väldigt fint...) fast ja och Liselott kom ju fram till att det var aldelles för lite plats där nere för pennskrinet hehehe
Sen så skulle jag säga vad ja tyckte Jacob va förutom mentalt instabil så ja ba "ja tycker jacob e..... fluffig" och jag, Jacob och Åhman börja skratta skitmycke (tror nog att de kom en tår från mig) och ja de va kul ;P

Ja nu orkar ja inte skriva mer invecklat så

Kommentarer
Postat av: Lizelott

Vilka dagar vi har!!! Helt Crazy!

2009-12-02 @ 08:44:40
URL: http://zoulfashion.blogg.se/
Postat av: Lizelott

sv: De är precis vad vi är!!

Kramiz

2009-12-04 @ 18:33:44
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0