Photoshop, trög skrivare och juklappar

Imorrn är det julmarknad i Norrtälje (får skriva norrtälje för att alla i klassen tror ja menar stockholm då ja säger stan) och jag, sebbe och mamma ska stå vid bankomaten vid stora torget (Perfekt ställe eller vad?) och vi ska ha lotteri som sagt. Så idag har jag designat julkort i photoshop och de gick förvånansvärt bra måste ja säga, sen så gjorde ja insidan me ett textsnitt ja ladda ner från dafont som är vanlig text med fallande snö och snö under vilket blev jättegulligt och jag blev jättenöjd efter att ha gjort en speciell insida för varje affär som gett oss grejer :)
MEN! såklart måste något gå fel.... jag ska skriva ut allt på min mammas dator och då får ja först skriva ut själva utsidan på korten vilket tog typ en halvtimme (seriöst) och sen vände ja på allt för att skriva ut insidan och tror ni inte att fägen tar slut efter bara 5 stycken?! Jag blev skitarg, mamma skulle inte sluta fören åtta heller så man kunde ju inte köpa patroner så jag fick ha vitt inuti förutom dom som hann med att få insida..... tyckte de va jättesynd för ja spendera skitlång tid med att få in alla loggor och adresse för affärerna som reklam men de sluta me att man fick skriva allt för hand utan specialare :'(

När mamma sen kom hem så började vi slå in allt vi samlat ihop och de e faktiskt 30 grejer vi fått som vi började slå in till julklappar! Sen blev klockan mycket och mamma gick och la sig men Sebbe höll mig sällskap och underhöll mig med dåliga julrim, bjuder på denna
"Julen är tänder, som är vita som polkagrisränder"
Hehe, ja han hade massa fler och ja garva tills ja grät för ja har ju sån bra humor (A)
Sen började Sebbe leka med smulan och tillslut började han också tröttna så vi slutade med ungefär 8 grejer kvar så jag får gå upp extra tidigt imorrn för att göra klart och organisera lite men men, de blir säkert bra (om inte allt tar slut på en gång.....)




Kommentarer
Postat av: Lizelott

sv: Lycka till idag!!

Kramiz

2009-12-06 @ 09:05:30
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0